پیروزی قطعی جبهه حق در صورت ایستادگی

در میان این همه حرکتی که در سراسر دنیا وجود دارد – این اختلاط حق و باطل، این سلطه ظالمانه و شیطانی انسان‌های شیطان‌صفت بر زندگی دیگران – در این فضای اسفناک که فضای استکبار است، همان فضای نظام سلطه است که بارها تکرار کرده‌ایم، یک ملتی سر برآورده است که حق می‌گوید، دنبال حق است، دنبال حقوق بشر است، دنبال برقراری عدالت است. آن ملت، ایران عزیز ماست. به برکت اسلام، به برکت انقلاب.

مقاومت درمقابل نظام سلطه

بارها گفته‌ام که آمریکا و نظام سلطه به همراه آمریکا هر کاری که می‌توانستند علیه ایران، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی انجام دهند، انجام داده‌اند. هر کاری را که نتوانسته‌اند انجام دهند – دلایلی داشته که به خاطر آن دلایل نتوانسته‌اند انجام دهند – هر کاری که می‌توانستند از روی دشمنی انجام دهند، انجام داده‌اند. و نتیجه‌اش این شده که می‌بینید: این شجره‌ی عظیم، این شجره‌ی مبارک، این شجره‌ی طوبی، روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شود.

ایستادگی و مقاومت، راه مقابله با فشارهای شرطی دشمن

منظور از فشار مشروط این است که یک فشاری مثلاً تحریمی اعمال می‌کنند و بعد می‌گویند: «این را برمی‌داریم به شرطی که فلان اقدام انجام شود.» نه اینکه کاملاً ناامید کنند؛ می‌گویند: «برمی‌داریم، اما شرطش این است که حتماً این اقدام انجام شود.» این یک چیز بسیار خطرناکی است، یک چیز بسیار مهم. این شرط‌ها ممکن است به شدت گمراه‌کننده و مخرب باشند. در چنین شرایطی، انسان باید چه کار کند؟ اینجاست که انسان متوجه می‌شود که راه حل این است: «فَاسْتَقَوْا کَما أُمِرْتَ وَمَنْ عَدَکَ فَاستَقَوْا کَما أُمِرْتَ وَمَنْ عَدْتَ مَعَکَ» (هود/۱۱۲).

ایستادگی و تسلیم نشدن در مقابل زورگو

یکی از آموزه‌ها، ایستادگی و تسلیم نشدن در برابر ظالم است. امروز بسیاری از اشعار آقایان [در این جمع] در همین مورد بود و کاملاً درست و متین بود. انگیزه قوی و قدرتمندی وجود دارد که ملت ایران را متقاعد کنند که «آقا باید عقب‌نشینی کنید». رادیوهای دنیا، رسانه‌های جمعی در سراسر دنیا، رسانه‌های دشمن و انبوهی از اندیشکده‌ها و گروه‌های فکری نشسته‌اند و نقشه می‌کشند تا ملت ایران را متقاعد کنند که باید در مقابل آمریکا عقب‌نشینی کنید و چاره دیگری نیست. خب، ملت ما بحمدالله ایستاده است، اما انرژی معنوی باید دائماً تزریق شود و دائماً احیا شود. این یکی از آموزه‌هاست.