مقاومت درمقابل نظام سلطه

من بارها گفته‌ام که آمریکا و نظام سلطه به همراه آمریکا هر کاری که می‌توانستند علیه ایران، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی انجام دادند.

بارها گفته‌ام که آمریکا و نظام سلطه به همراه آمریکا هر کاری که می‌توانستند علیه ایران، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی انجام دهند، انجام داده‌اند. هر کاری را که نتوانسته‌اند انجام دهند - دلایلی داشته که به خاطر آن دلایل نتوانسته‌اند انجام دهند - هر کاری که می‌توانستند از روی دشمنی انجام دهند، انجام داده‌اند. و نتیجه‌اش این شده که می‌بینید: این شجره‌ی عظیم، این شجره‌ی مبارک، این شجره‌ی طوبی، روزبه‌روز قدرتمندتر می‌شود.

بنده بارها گفته‌ام، هر کاری که آمریکا و نظام سلطه‌ی همراه آمریکا، درباره‌ی ایران و علیه ایران و ملّت ایران و نظام جمهوری اسلامی میتوانستند انجام بدهند، انجام داده‌اند؛ هر کاری نکردند، چون نمیشده بکنند، یک دلایلی وجود داشته، به خاطر آن دلایل نمیشده انجام بدهند؛ هر کاری ممکن بوده انجام بدهند، انجام داده‌اند در دشمنی. و نتیجه این است که مشاهده میکنید؛ این درخت عظیم، این شجره‌ی طیّبه، شجره‌ی طوبیٰ، روزبه‌روز اقتدار پیدا کرده؛ این بنای مستحکم، هر روز مستحکم‌تر از گذشته خودش را به رخ دشمن میکشد. آن وقت اینجا است که واژه‌ی مقاومت معنا پیدا میکند؛ اینکه ما میگوییم «نیروهای مقاومت، جریان مقاومت، جبهه‌ی مقاومت»، یعنی این؛ یعنی یک حقیقتی به نام اسلام در دوران معاصر سر بلند کرده است که این حرکت عظیم اسلامی، صد سال پیش، پنجاه سال پیش نبود، امروز وجود دارد که گریبان نظام سلطه را محکم میگیرد و برای آزادی و عدالت اقدام میکند؛ این به وجود آمده؛ آنها هر توانی که دارند، میخواهند در مقابل این به خرج بدهند که این را عقب برانند؛ اینجا است که «فَلِذٰلِکَ فَادعُ وَاستَقِم»؛(۱) هم دعوت لازم است، هم استقامت لازم است؛ مقاومت یعنی این

۱۳۹۸/۰۹/۰۶

 

اشتراک گذاری

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری

با دوستان خود به اشتراک بگذارید